After various shapes made by Capcom, Square Enix also ventures into the world of Resident Evil 6 (better known as Resident Evil) and offers 2 Action Figure Play Arts Kai line, dedicated to Leon S. Kennedy and Helena Harper.
Both figures have already been announced a few months ago, through prototypes, unstained, and will include various accessories, as well as having the characteristic of being positioned, thanks to the many joints in the product.
The color will be, as always, very special and well-nuanced, so as to make the figures as close as possible to the original design.
The Play Arts Kai Leon and Helena will soon be preorder and it seems they are currently scheduled for November 2013, in the meantime we leave you with the first images of the prototypes colored:
Subby escreveu:Dá vontade de cofrar mas...
Posso ter sido o único agraciado porém já vi articulações dos PlayArts Kai quebrando de maneira estúpida. A qualidade do plástico deles é uma tremenda porcaria. As figuras são grandes e bonitas mas têm durabilidade zero.
Posso ter sido o único agraciado porém já vi articulações dos PlayArts Kai quebrando de maneira estúpida. A qualidade do plástico deles é uma tremenda porcaria. As figuras são grandes e bonitas mas têm durabilidade zero.
Posso ter sido o único agraciado porém já vi articulações dos Play Arts Kai quebrando de maneira estúpida. A qualidade do plástico deles é uma tremenda porcaria. As figuras são grandes e bonitas mas têm durabilidade zero.
Bergamin escreveu:Estão bem legais, uma pena as figuras saírem só depois de muito tempo após o jogo a Play Arts não aproveita as febres do momento, prova disso é os FF Adventure Children que estão saindo até hoje, fora que eles variam muito as suas escalas.
Usuários vendo este fórum: Nenhum usuário registrado online e 4 visitantes